söndag 22 mars 2009

Fotouppdrag nr. 6 - Del eller detalj av fordon



Jag har precis hittat till sidan Inspiration och kreativitet där man får ett fotouppdrag redan på fredagen och har sen helgen på sig att fundera och fota. När temat den här veckan dessutom är "Del eller detalj av fordon" så var det bara att rusa ut till garaget (eftersom jag hittade sidan först söndag kväll) och fota en av sambons hobbybilar. Han muttrade iofs att den inte är det minsta putsad efter att ha stått hela vintern i ett renoveringsdamm från den andra hobbybilen. Här är i alla fall en detalj från hans Mazda RX-5 med wankelmotor. Fler bidrag finns här!

9 kommentarer:

  1. Läcker bild! Vad är den här detaljen för något?

    SvaraRadera
  2. Sambon behöver inte vara "orolig" - det ser hur fint ut som helst. :)

    Snygg bild - rött blir alltid bra och uppiggande på bilder, tycker jag.

    Ha det!

    SvaraRadera
  3. Min sambo har nu förklarat att det är oljelocket (alltså där man fyller på oljan) som är fokuserat på den övre delen av bilden.

    SvaraRadera
  4. Den ser ovanligt putsat ut för att vara oputsad. Fin bild!

    SvaraRadera
  5. En läcker bild på din sambos fordon!
    Putsad och röd och grann!
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det ser väldigt rent och snyggt ut i den bilen... eller motorn kanske:O, jag är så dålig på bilar. Men bilden du tagit är kanon, en skitsnygg närbild helt enkelt:)

    SvaraRadera
  7. Läckert fotad detalj på bilden!

    /Caroline

    SvaraRadera