söndag 8 mars 2009

EFIT 8 mars

Idag var det dags för en EFIT igen. Jag hade i och för sig bestämt mig för att vänta till det blev roligare väder att fota och inte när det var totalgrått som idag. På grund av det tråkiga vädret är det bara inomhusbilder. Med EFIT menas Ett Foto I Timmen och fler bidrag hittar man här!

Runt kl. 10
Eftersom det är söndag så har jag sovmorgon medan Stefan går upp med Ludden (eftersom Ludden sov till halv tio så är det ingen superuppoffring att gå upp). Här ska jag börja läsa min nya bok.

Runt kl. 11
Läst klart och ska upp och duscha.

Runt kl. 12
Dags för kaffe efter att ha ätit frukost.

Runt kl. 13
Läser i en tidning medan Ludden äter lunch.

Runt kl. 14
Diskar

Runt kl. 15
Ska åka iväg och gratta Stefans syster som fyllt år.

Runt kl. 16
Har kommit dit och Stefan går runt i vardagsrummet.

Runt kl. 17
Ludden får sin hakklapp påsatt av sin kusin inför efterrätten.

Runt kl. 18
Ludden utforskar Veronicas nya soffa och snygga kudde.

Runt kl. 19
Sitter i en mörk bil under en timmes tid.
Inget foto taget.
Runt kl. 20
Hemma och packar upp barnböcker som var med ifall Ludden skulle bli uttråkad (vilket inte hände).

Runt kl. 21
Fixar lite te till mig medan Stefan är i garaget och fixar lite.

Slut för denna dag! Resten av kvällen tillbringades vid datorn för att få ihop EFIT:en.

5 kommentarer:

  1. Innom å kikker på dine efitbilder!! Ser ut som en koselig dag og te....det er godt det!!!

    Klem, Lena

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en trevlig EFIT-dag hos er!

    /Caroline

    SvaraRadera
  3. Hej..

    Jag har kikat in er efit dag :)
    Skoj med lite kalasande om inte annat brukar det alltid bjudas på gottigheter :)

    ha de gött.
    Kram gurkiss

    SvaraRadera
  4. Äsch, jag missade att det var EFIT igår!
    Kul att se er dag - jättefina bilder. Även om man själv tycker att man har haft en ganska tråkig dag så är det himla kul för en utomstående att se bilderna från dagen! Vad är det för bok du läser nu?

    SvaraRadera
  5. Annika: Jag trodde att jag skulle få se en EFIT hos dig men så blev det inte. Just nu läser jag Lärarinnan i Villette - en deckare. Den är faktiskt rätt bra.

    SvaraRadera