söndag 6 februari 2011

Skön söndag



Fotona är tagna hos mamma.

5 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon och läsning! Och skönt att få det städat - trist bara att det så fort blir skitigt igen... :-/.
    Färgglada foton! :-)

    SvaraRadera
  2. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera
  3. Annika: Ja, det är jätteskönt med sovmorgon. Det är då jag hinner läsa som mest (och är ostörd). Men jag håller med ang. städningen.

    SvaraRadera
  4. Och en sådan fin skål! Vad fin din nya blogg är och underbara foton som vanligt. Tycker det blev jättebra med vit bakgrund till fotona istället för den svarta, tycker fotona gör sig mer rätta här :-)

    SvaraRadera
  5. Tack Malin! Ja, jag tycker också det blev bättre så här.

    SvaraRadera