söndag 13 februari 2011

Solig helgdag








2 kommentarer:

  1. Ni har fått mycket snö! Här har vi inte fått nån snö på sistone, men kallt är det ju. -29 imorse, vinterns hittills kallaste dag. Men på vissa orter i Norrlands inland har det visst varit -40 grader, brr!

    Jag tycker bilden på vattendroppen blev bra! Svårt att fota vattendroppar.
    Är du nöjd med ditt makro-objektiv? Den dag jag tar mej råd att köpa ett makro-objektiv har jag funderat på att köpa ett likadant (men för Nikon då).

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Annika: Ja, vi fick ett bakslag här med massor av snö (och kaos i trafiken då bussar och tåg knappt kunde gå).
    Jag är jättenöjd med mitt objektiv. Det är riktigt prisvärt. Jag beställde ju dessutom via ebay där objektivet skickades från Hongkong.

    SvaraRadera