måndag 15 december 2008

EFIT 14/12

Jag försökte återigen få till en EFIT (ett foto i timmen) vilket jag misslyckades med i somras men nu fick till hyfsat. Det är inte lätt att hitta fina bilder en gråmulen mörk dag i december med begränsat av tid. Men så här blev det:

Kl. 9.39 - Stefan och Ludden har gått upp och jag ligger kvar i sängen och njuter av min sovmorgon.




Kl. 10.12 - Ligger fortfarande kvar och läser


Kl. 11.47 - Är nere i köket och njuter av min fina amaryllis


Kl. 12.01 - Ludden leker med sina bilar mm medan det fixas lite lunch.


Kl. 13.45 - Fammo har anlänt och Stefan och jag är fria att åka iväg och handla.



Kl. 14.32 - Oj, oj vad ska vi välja för hatthylla?


Kl. 15.20 - Dekorerade träd vid Heron City i Kungens kurva.


Kl. 16.43 - Trafikerad motorväg sedd från vår första och sista möbelanhalt


Kl. 17.25 - Middag fixas och lite paprika slinker ner.


Kl. 18.38 - Ludden har superskoj med Fammos fina kläder



Kl. 19.49 - Lugnet råder i huset, Ludden sover och vi slappar


Kl. 20.54 - Fika!

Under och efter fikat såg vi en film så då blev inga mer kort tagna.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att se din efit! Jättefina bilder! Jag gjorde också efit igår :-).

    SvaraRadera
  2. "I skuggan av ett brott" har jag också läst, rätt bra har jag för mig. Vad läckra bullarna såg ut...=)

    SvaraRadera